Sex Shop cu Livrare Gratuita de la 179.00 Lei

0771 094 718

Luni - Vineri 09:00 - 17:30

Bile Vaginale Pentru Tonifierea Musculaturii Pelviene

07/09/2020

Tonifierea Musculaturii Pelviene

Woman laughing in camera

Tot auzi oamenii vorbin despre exercitiile Kegel si tu doar zambesti si dai aprobator din cap. Ai auzit vag ca ar fi bine sa faci niste exercitii, dar ce inseamna asta oare? Acest articol va raspunde intrebarilor tale. 

Okay, deci ce sunt aceste Kegel?

Exercitiile Kegel sunt gandite pentru a tonifia musculatura pelviana, pe care o folosesti pentru chestii super importante precum nasterea, capacitatea de a nu face pipi de fiecare data cand razi si, desigur, pentru orgasme.

Muschii mei pelvieni par sa functioneze foarte bine. De ce sa fac exercitii? 

O musculatura mai puternica inseamna orgasme mai intense, de mai lunga durata si mai usor de controlat. Totodata, exercitiile Kegel imbunatatesc circulatia sanguina in zona, imbunatatind sanatataea aparatului reproducator in ansamblu.

Women with strong pelvic floor

Orgasme mai intense? Ce trebuie sa fac pentru a incepe?

Pentru a-ti identifica corect muschii pubococcigieni, asteapta pana cand ai nevoie sa faci pipi. Odata ce vei fi inceput, opreste-te la jumatate. Muschii care iti permit sa te opresti din a urina sunt chiar muschii pubococcigieni (pelvieni). De retinut ca exercitiile Kegel vei vrea sa le faci cu vezica goala.

Si apoi...ii tonific?

Exact! Mai intai concentreaza-te pe a "flexa" muschii pelvieni pentru cateva secunde. Flexeaza, numara pana la 5, elibereaza. Si tot asa pana te simti confortabil si poti face acest lucru pentru perioade din ce in ce mai lungi de timp. In cateva luni vei incepe sa observi imbunatatiri. 

Woman feeling strong and self-confident

Am auzit ca ar fi niste greutati pe care le pot folosi. Ca niste haltere micute? 

Cele mai populare greutati pentru tonifierea musculaturii pelviene sunt bilele vaginale pentru exercitii Kegel. Le lubrifiezi, le introduci in vagin si le tii aproximativ 20 de minute timp in care iti vezi de treaba. Mergi la o alergare, mergi la supermarket sau speli vasele, sau faci orice aveai tu in plan. Ideea este sa te misti cat timp pastrezi bilele in vagin pentru ca acesta este modul in care se tonifica musculatura pelviana. 

Daca esti la inceput de drum, iti recomandam sa incepi cu bile vaginale mai usoare, de dimesniuni mai mici. Poti avansa gradual pe masura ce te simti confortabil. 

Sursa: https://us.funfactory.com/blogs/sex-tips/pelvic-floor-muscle-training

Traducere: www.i-vibe.ro