Sex Shop cu Livrare Gratuita de la 179.00 Lei

0771 094 718

Luni - Vineri 09:00 - 17:30

Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII DE VANZARE

Preambul

In calitate de societate cu raspundere limitata, POEM METAPHORE S.R.L., persoana juridica
constituita conform legilor din Romania, avand sediul social in Bucuresti, Aleea Mizil, nr. 9,
Bloc A, etaj 3, ap. 25, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul
Bucuresti sub nr. J40/465/2019, Cod Unic de Inregistrare 40430821, vinde produsele prezentate pe
site-ul sau de vanzare, i-Vibe, denumit in continuare i-Vibe, la distanta numai cu amanuntul si
consumatorilor finali. Orice Comanda care nu corespunde in mod evident unei vanzari cu amanuntul
si, in general, orice Comanda frauduloasa sau care este declarata frauduloasa, va fi considerata
de i-Vibe ca fiind nula si neavenita. Inainte de finalizarea Comenzii, Cumparatorul declara ca
achizitionarea produselor de pe site-ul de vanzare la distanta nu are nicio legatura cu vreo
activitate profesionala, ci se limiteaza la o utilizare strict personala. In scopul Termenilor si
Conditiilor de Vanzare, cumparatorul si i-Vibe sunt numiti in mod individual Partea si colectiv,
Partile.

Articolul 1 – Obiect

Termenii si Conditiile de Vanzare (in continuare „TCV”) au ca obiect, pe de o parte,
informarea oricarui eventual Cumparator despre conditiile si modalitatile in care vanzatorul
(denumit in continuare „i-Vibe” sau „Vanzatorul”) vinde si livreaza
produsele comandate, iar pe de alta parte, stabilirea drepturilor si obligatiilor Partilor in
cadrul procesului de vanzare a produselor de catre i-Vibe consumatorului (denumit inainte si in
continuare si „Cumparatorul”). Aceste conditii se aplica fara restrictii sau rezerve,
tuturor vanzarilor de produse comercializate de i-Vibe pe Site-ul sau care poate fi accesat pe
Internet, la adresa www.i-vibe.ro, precum si la adresa i-vibe.ro, versiune optimizata pentru telefonul
mobil, in continuare denumit „site-ul” sau „site-ul i-Vibe”. Prin urmare,
faptul ca un Cumparator comanda un produs comercializat pe Site-ul i-Vibe presupune acceptarea
deplina si integrala a Termenilor si Conditiilor de Vanzare, despre care Cumparatorul declara ca a
luat cunostinta anterior plasarii Comenzii.

i-Vibe isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile de Vanzare. Cu toate
acestea, Conditiile Generale de Vanzare aplicabile unei Comenzi sunt cele acceptate de Cumparator
in momentul plasarii Comenzii sale. Termenii si Conditiile de Vanzare (in continuare
„TCV”) se completeaza cu prevederile cuprinse in Conditiile Generale de Utilizare a
Site-ului „Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal” si „Politica de Utilizare a
Cookie-urilor”.

Articolul 2 – Identificarea Societatii

Denumire: POEM METAPHORE S.R.L.

Adresa sediului social: Aleea Mizil, nr. 9, bloc A, etaj 3, ap. 25

Tara: ROMANIA

Telefon: 0771. 094.718

E-mail: comenzi@i-vibe.ro

Articolul 3 – Incheierea contractului si comenzile

3.1 Tarife

Pretul pentru vanzarea online a produselor de pe Site-ul i-Vibe, exprimate in lei (RON), sunt cele
in vigoare in momentul plasarii Comenzii de catre Cumparator. Pretul de vanzare al produselor
poate fi modificat de i-Vibe in orice moment, insa in niciun caz pretul nu poate fi modificat
ulterior plasarii comenzii, in mod unilateral. Aceasta modificare va fi comunicata Cumparatorului
inainte de orice Comanda. Preturile se aplica vanzarii la distanta.

Aceste preturi nu contin si cheltuielile de expediere, ce vor fi percepute separat, in plus fata
de pretul produselor cumparate. Cheltuielile de expediere vor fi indicate inainte de inregistrarea
Comenzii de catre Cumparator. Diferitele modalitati de expediere sunt prevazute in continuare in
TCV si sunt preluate si pe Site; acestea pot fi oricand modificate de catrei-Vibe. De aceea, i-Vibe
ii sfatuieste pe Cumparatori sa consulte cu regularitate TCV afisate pe Site.

Preturile includ taxa pe valoare adaugata (TVA) aplicabila in ziua inregistrarii Comenzii. Orice
modificare a cotei de TVA aplicabile va fi in mod automat aplicata si pretului produselor vandute
de i-Vibe pe Site-ul sau.

3.2 Caracteristicile produselor

Cumparatorul poate selecta unul sau mai multe produse dintre diferitele categorii prezentate pe
Site-ul i-Vibe.

i-Vibe poate modifica in orice moment sortimentele produselor comercializate pe Site-ul sau, in
special in functie de constrangerile legate de furnizorii sai, fara a aduce vreo atingere
Comenzilor deja inregistrate de Cumparator. Cumparatorul poate, inainte de plasarea Comenzii, sa
se informeze de pe site-ul i-Vibe despre caracteristicile esentiale ale produsului (produselor) pe
care doreste sa-l (sa le) comande.

Produsele respecta legislatia in vigoare in Romania. 

Pentru orice intrebare referitoare la produse si utilizarea lor, orice intrebare suplimentara sau
solicitare de consiliere, Cumparatorul poate contacta echipa i-Vibe la nr. de telefon 0771.094.718
sau la adresa de e-mail: comenzi@i-vibe.ro.ro. De asemenea, Cumparatorul poate contacta i-Vibe folosind
datele de contact mentionate anterior pentru obtinerea unui sfat personalizat cu privire la
produsele comercializate de i-Vibe.

3.3 Disponibilitate

Ofertele prezentate de i-Vibe sunt valabile atat timp cat raman afisate pe Site, si in masura
stocurilor disponibile atat in gestiunea i-Vibe, cat si in gestiunea furnizorilor i-Vibe. i-Vibe isi
rezerva dreptul de a nu livra o comanda ca urmare a indisponibilitatii produsului comandat de
catre Cumparator, acesta fiind informat in prealabil cu privire la indisponibilitatea produselor
comandate. Orice comanda achitata anterior livrarii produsului, si nu prin ramburs, a carei
livrare nu va putea fi efectuata ca urmare a unei erori tehnice a site-ului sau a
indisponibilitatii produsului comandat de Cumparator, va fi rambursata in intregime in maximum 7
zile de la data comenzii si achitarii integrale a pretului produsului(elor) de catre
Cumparator. 

3.4 Comanda

Orice Comanda presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, a Conditiilor Generale de
Utilizare a Site-ului si a prevederilor documentelor „Prelucrarea Datelor cu Caracter
Personal”„Politica de Utilizare a Cookie-urilor”, fara a aduce atingere
eventualelor conditii contractuale particulare convenite de Parti, daca exista.

Cumparatorul poate verifica detaliul proiectului sau de Comanda si poate corecta eventualele
erori.

Din momentul in care Cumparatorul confirma comanda apasand pe butonul „trimite
comanda” (denumita inainte si in continuare „Comanda”), se considera ca acesta a
acceptat in cunostinta de cauza continutul si conditiile Comenzii respective si, in special,
Termenii si Conditiile de Vanzare, faptul ca respectiva Comanda implica o obligatie de plata din
partea sa, preturile, volumele, caracteristicile, cantitatile si termenul de livrare a produselor
comercializate si comandate de Cumparator.

Dupa validarea acestei etape, Cumparatorul nu va mai putea anula Comanda decat in temeiul
dreptului de renuntare prevazute de art. 6 de mai jos. Vanzarea va fi definitiva (sub rezerva
exercitarii de catre Cumparator a dreptului sau de retragere, in conditiile prevazute la articolul
6 din Termenii si Conditiile de Vanzare).

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu
reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Comanda va fi confirmata de i-Vibe prin transmiterea unei informari electronice Cumparatorului
(„mesajul electronic pentru confirmarea Comenzii”).

Un al doilea mesaj electronic va fi transmis Cumparatorului in momentul expedierii Comenzii. In
acest moment, i-Vibe va fi indreptatit sa incaseze pretul aferent Comenzii.

i-Vibe recomanda Cumparatorului sa pastreze cele doua mesaje electronice pe suport de hartie sau
informatic. Cumparatorul este informat despre faptul ca cele doua mesaje electronice vor fi
transmise la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sau
identificarii sale, anterior plasarii Comenzii.

i-Vibe va fi indreptatit sa incaseze pretul total aferent Comenzii: 

- pentru platile efectuate conform articolului 4.1 de mai jos: imediat dupa transmiterea mesajului
electronic pentru informarea Cumparatorului despre expedierea Comenzii sale;

- pentru platile efectuate in sistem ramburs: in momentul livrarii coletului, i-Vibe avand dreptul
de a refuza remiterea coletului in situatia in care Cumparatorul nu achita pretul produselor
comandate. 

De aceea, in caz de eroare la mentionarea adresei de mesagerie electronica sau de nereceptionare a
mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii, i-Vibe nu va putea fi tras la raspundere. In acest
caz, vanzarea va fi considerata definitiva, cu exceptia cazurilor de anulare a Comenzii de catre
i-Vibe, in special pentru indisponibilitatea produselor in conditiile aratate mai sus. Cu toate
acestea, Cumparatorul va putea sa-si exercite dreptul de retragere, in conditiile prevazute la
articolul 6 din Termenii si Conditiile de Vanzare.

In fine, i-Vibe isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula executarea oricarei Comenzi si/sau
livrari, indiferent de natura sau etapa executarii sale, in caz de neplata sau plata partiala a
oricaror sume datorate de Cumparator, in caz de incident de plata sau de frauda ori tentativa de
frauda in legatura cu utilizarea Site-ului i-Vibe, inclusiv cu ocazia unor Comenzi anterioare.

Articolul 4 – Plata

4.1 Instrumente de plata

In momentul inregistrarii Comenzii, Cumparatorul garanteaza i-Vibe ca dispune de autorizatiile
necesare pentru utilizarea instrumentului de plata ales pentru Comanda sa.

4.1.1 Carduri bancare

Cardurile bancare acceptate pe Site-ul i-Vibe Cumparatorsunt urmatoarele: Visa si Master Card.
Aceste carduri de debit sau credit trebuie sa fie emise de o institutie bancara sau financiara cu
sediul in Romania. Plata cu cardul se realizeaza prin operatorul de plati online MobilPay:
https://www.mobilpay.ro/public/.

4.1.2. Ramburs (numerar la curier)

Aceasta modalitate de plata presupune achitarea comenzii in momentul livrarii coletului,
eliberarea chitantei facandu-se de firma de curierat.

4.2 Modalitatile de plata

In functie de modalitatea de plata aleasa, plata trebuie efectuata in momentul plasarii Comenzii
online de catre Cumparator in cazul platilor prin card bancar, respectiv in momentul livrarii
coletului in cazul platii ramburs.

In caz de dificultate cu ocazia efectuarii platii, Cumparatorul va putea apela la institutia
bancara emitenta a cardului bancar sau, in cazul in care acesta considera ca ar putea obtine o
informatie de la i-Vibe, la Serviciul Clienti al i-Vibe la numarul de telefon (tarif normal), in orele
de program mentionate in sectiunea „Contact” de pe Site-ul i-Vibe.

Toate Comenzile sunt platibile in lei (RON), cu toate taxele si contributiile obligatorii
incluse. 

La latitudinea i-Vibe, se vor putea aplica de drept penalitati de intarziere, egale cu rata dobanzii
legale, sumelor neachitate la data expirarii unui termen de zece zile de la data Comenzii sau de
la data notificarii respingerii platii bancare.

In plus, i-Vibe isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula executarea oricarei Comenzi si/sau
livrari, indiferent de natura sau etapa executarii sale, in caz de neplata sau plata partiala a
oricaror sume datorate de Cumparator, in caz de incident de plata sau de frauda ori tentativa de
frauda in legatura cu utilizarea Site-ului i-Vibe, inclusiv cu ocazia unor Comenzi anterioare.

4.3 Securitatea operatiunilor de plata

Pentru a asigura securitatea platilor cu cardul bancar, Cumparatorul va indica in momentul
efectuarii platii, criptograma vizuala (codul CVV) de pe spatele cardului bancar utilizat de
Cumparator. Procesarea platilorse face prin intermediul unei platforme 3D Secure elaborat de
serviciul MobilPay.

In cadrul luptei impotriva infractiunilor savarsite pe Internet, informatiile referitoare la
Comanda Cumparatorului vor putea fi transmise oricarui tert abilitat prin lege sau desemnat de
i-Vibe, numai in scopul verificarii identitatii Cumparatorului, a validitatii Comenzii, a
modalitatii de plata utilizate si a livrarii avute in vedere.

Urmare a acestui control, i-Vibe va avea dreptul de a solicita fotocopia cartii de identitate a
Cumparatorului si/sau orice informatie despre identitatea Cumparatorului. Orice Cumparator are
dreptul de acces, rectificare si stergere a datelor cu caracter personal care il privesc si care
sunt prelucrate de i-Vibe, in conditiile prevazute in documentele „Prelucrarea Datelor cu
Caracter Personal” si „Politica de Utilizare a Cookie-urilor”.

i-Vibe utilizeaza un instrument de plata securizat, numit MobilPay. Securitatea platii se bazeaza pe
autentificarea Cumparatorului si pe confidentialitatea tuturor datelor. Pentru a asigura
securitatea, utilizeaza tehnici dovedite de criptografie si respecta reglementarile bancare
aplicabile in Romania.

Articolul 5 – Livrarea si receptionarea

5.1 Reguli generale

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele TCV vor fi livrate la adresa
indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de
livrare”).

i-Vibe livreaza pe intreg teritoriul Romaniei prin intermediul curierului (curierilor) mentionat/i
la articolul 5.2.1.

Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica
indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul i-Vibe sau in format hartie,
impreuna cu Comanda. 

5.2 Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului i-Vibe.ro

5.2.1 Modalitatile de livrare


Iti livram produsele discret, in cutii albe fara nicio inscriptie, cu Cargus sau Nemo
Express. Daca esti din Bucuresti, folosim si serviciile Sinapseria. Lucram cu Sinapseria deoarece
ei, ca si noi, au grija de mediul inconjorator - livreaza pe bicicleta in doar cateva ore de cand
au preluat coletul, oriunde in Bucuresti. 

Asadar, daca iti doresti ca produsul sa fie livrat in aceeasi zi in care plasezi comanda,
asigura-te ca acest lucru este posibil - vezi termenul specificat de livrare pentru produsul pe
care ti-l doresti si apoi selecteaza optiunea de livrare in aceeasi zi. Sinapseria lucreaza intre
ora 9 si ora 18 in fiecare zi, asadar, daca plasezi o comanda dupa ora 14, aceasta va fi livrata
in urmatoarea zi lucratoare. 

(i) Livrarea prin S.C. NEMO EXPRES LOGISTIC S.R.L, in continuare « NEMO
EXPRESS »

In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul NEMO EXPRESS Cumparatorului sau
destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare
de primire face dovada livrarii de catre i-Vibe si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul
Comenzii a produselor comandate.

Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat,
sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste
transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent
la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in
incaperile acestuia.

Costul livrarii este de 17 (saptesprezece) lei pentru comenzi de pana la 250 (douasutecincizeci)
lei cu plata ramburs. In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 250 (douasutecincizeci) lei,
Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita.

In cazul platii prin intermediul unui card bancar acceptat de i-Vibe, efectuata in momentul plasarii
Comenzii online de catre Cumparator, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita. In cazul
livrarilor prin NEMO EXPRESS, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de
vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, i-Vibe suporta costul de returnare a produsului.
Astfel, la momentul livrarii bunului, Cumparatorul primeste si formularul necesar returului, pe
care Cumparatorul are obligatia de a-l folosi in scopul beneficierii de aceasta
facilitate. 

(ii) Livrarea prin SC Cargus SRL, in continuare Cargus

In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul Cargus
Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire.
Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre i-Vibe si a primirii de catre Cumparator
sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.

Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat,
sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste
transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent
la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in
incaperile acestuia.

Costul livrarii este de 17 (saptesprezece) lei pentru comenzi de pana la 250 (douasutecincizeci)
lei cu plata ramburs. In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 250 (douasutecincizeci) lei,
Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita.

In cazul platii prin intermediul unui card bancar acceptat de i-Vibe, efectuata in momentul plasarii
Comenzii online de catre Cumparator, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita. In cazul
livrarilor prin Cargus, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de
vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, i-Vibe suporta costul de returnare a produsului.
Clientul are obligatia de a completa si transmite formularul de retur inainte de returnarea
produselor. 

5.3 Anomalie, avarie, colet deteriorat

5.3.1 Dispozitii generale


Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a
produselor in momentul efectuarii livrarii. 

In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau
la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau
destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos
(articolele 5.3.2 si 5.3.3 din Termenii si Conditiile de Vanzare), corespunzatoare conditiilor
Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva
transportatorului si ai-Vibe. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a
vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda i-Vibe sa livreze
din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul
Cumparatori al i-Vibe pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor)
deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Cumparatori
ali-Vibe va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va
putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

5.3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este
deteriorat


- Livrarea prin NEMO EXPRESS

♦In cazul constatarii anomaliei in prezenta prepusului NEMO EXPRESS

Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin
ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat,
clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise
de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al NEMO EXPRESS.

Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Cumparatori al i-Vibe, la numarul de
telefon: 031.432.9196.

♦ In cazul constatarii anomaliei in absenta prepusului NEMO EXPRESS

- Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si
rezervele la Serviciul Cumparatori ali-Vibe, la numarul de telefon: 031.432.9196  sau prin
e-mail la adresa de e-mail: office@i-vibe.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor
trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la
data livrarii. i-Vibe va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum
30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite
spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea
interventiei altor institutii de resort.

- Livrarea prin FAN COURIER

♦In cazul constatarii anomaliei in prezenta prepusului FAN COURIER

Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin
ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat,
clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise
de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al FAN COURIER.

Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Cumparatori al i-Vibe, la numarul de
telefon: 031.432.9196.

♦ In cazul constatarii anomaliei in absenta prepusului FAN COURIER

- Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si
rezervele la Serviciul Cumparatori al i-Vibe, la numarul de telefon: 031.432.9196  sau prin
e-mail la adresa de e-mail: office@i-vibe.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor
trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la
data livrarii. i-Vibe va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum
30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite
spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea
interventiei altor institutii de resort.

5.3.3 Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau
deteriorate


Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului
Serviciului Cumparatori al i-Vibe la numarul de telefon: 031.432.9196 sau prin e-mail la adresa:
office@i-vibe.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai
scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. i-Vibe va furniza un
raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele
ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare
instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii
de resort.

Serviciul Cumparatori al i-Vibe va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea
Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in
acest sens.

5.4 Termenele de livrare

In cazul livrarii prin CARGUS, se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen
de aproximativ 3-5 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri
temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la
incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de
vanzare, mai exact a transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii. 

In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul
are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele
conditii:

- dupa transmiterea catre Serviciul Cumparatori al i-Vibe si prin e-mail la adresa: office@i-vibe.ro a
unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de
indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau

- daca respectivul Cumparator a comunicat catre i-Vibe, inainte de incheierea contractului, ca
termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.

Cererea de anulare a Comenzii va fi comunicata prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire
la adresa indicata in sectiunea „Contact” de pe Site-ul i-Vibe.

In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva
imputabila i-Vibe sau transportatorului, i-Vibe va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si
incasata de i-Vibe in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de
Cumparator catre i-Vibe. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator
in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 7 (sapte) zile de la data la care
Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.

Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva
imputabila i-Vibe sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor
achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care
demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.

Articolul 6 – Drepturile si termenele de retragere

6.1. Dreptul si termenul legal de retragere

6.1.1. Termenul exercitarii dreptului legal de retragere


In conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Cumparatorul are la dispozitie
un termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat
transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si
exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia.

6.1.2. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere

Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere,
trebuie sa informeze expres i-Vibe la urmatoarele date de contact: POEM METAPHORE S.R.L.,Aleea
Mizil, nr. 9, bloc A, etaj 3, ap. 25, telefon: 0771.094.718, e-mail: comenzi@i-vibe.ro, cu privire la
decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu,
o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. Cumparatorul poate completa si transmite
electronic de pe site-ul www.i-vibe.ro formularul standard de retragere pus la dispozitie sau orice
alta declaratie neechivoca, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Daca insa
Cumparatorul foloseste aceasta optiune, i-Vibe ii va transmite fara intarziere, pe un suport
durabil, inclusiv cu continut digital, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de
retragere. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa
trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de
retragere. 

6.1.3 Produsele exceptate de la exercitarea dreptului legal de retragere

In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate
fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:

- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau
din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

- furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate
cu alte elemente;

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal
de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre i-Vibe
ar putea prezenta:

- riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu:
produsele de ingrijire, articole de uz intim, inclusiv lenjerie intima sau articole de uz sexual
etc). 

In cazul produselor sub forma de seturi sau sortimente, acestea vor fi returnate in intregime,
chiar daca reclamatia se refera doar la un singur obiect din set sau sortiment, aceasta prevedere
neaducand atingere mentiunilor anterioare. 

6.1.4 Consecintele exercitarii dreptului legal de retragere

In situatia in care produsele pot face obiectul dreptului legal de retragere, Cumparatorul care
isi exercita dreptul de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la
termenele si modalitatile de returnare a produselor, va putea obtine rambursarea contravalorii
produselor returnate, precum si cheltuielile de expediere aferente Comenzii. Cumparatorului sau
destinatarului Comenzii care isi exercita dreptul legal de retragere in conditiile prevazute de
prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a Produselor, i se vor
rambursa toate sumele achitate catre i-Vibe cu titlu de plata pentru comanda cu privire la care s-a
exercitat dreptul de retragere, cu exceptia costurilor livrarii, fara intarzieri nejustificate,
si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care i-Vibe este
corespunzator notificat cu privire la decizia de retragere din prezentul Contract. In temeiul art.
13 (2) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul
contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul intelege si isi da in mod expres
consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care
se obliga sa furnizeze i-Vibe datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz,
Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. i-Vibe are
dreptul de a amana rambursarea pana la primirea integrala a produselor de catre POEM METAPHORE
S.R.L., Aleea Mizil, nr. 9, bloc A, etaj 3, ap. 25, Sector 3, Bucuresti. Cumparatorul este
responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat
cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

6.1.5. Cheltuieli

In conformitate cu artiicolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a
produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre
produsele livrate si Comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de i-Vibe. 

6.2. Dreptul si termenul contractual de retragere

Preocupat de asigurarea satisfactiei Cumparatorilor sai si a destinatarilor Comenzilor, i-Vibe
accepta returnarea prin posta a produselor comandate pe Site-ul i-Vibe, peste termenul legal
mentionat la articolul 6.1.1. de mai sus, in conditiile prevazute in cele ce urmeaza (denumit in
continuare „dreptul contractual de retragere”).

6.2.1. Termenul de exercitare a dreptului contractual de retragere

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are la dispozitie, pentru returnarea produselor, 120 (o
suta doua zeci) de zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat
transportatorul, indicata de Cumparatorul, intra in posesia fizica a produselor. 

6.2.2. Modalitatile de exercitare a dreptului contractual de retragere

Modalitatile de exercitare a dreptului contractual de retragere sunt descrise la articolul 6.3 din
Termenii si Conditiile de Vanzare.

6.2.3 Produsele exceptate de la exercitarea dreptului contractual de
retragere


Dreptul contractual de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:

- furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din
motive de igiena sau protectie a sanatatii;

- furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate
cu alte elemente;

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau
contractual de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de
catre i-Vibe ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru
consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, articole de uz intim, inclusiv lenjerie intima
sau articole de uz sexual etc), sau care, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu
alte elemente. 

6.2.4. Consecintele exercitarii dreptului contractual de retragere

In situatia in care Produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, Cumparatorului
sau destinatarului Comenzii, care isi exercita dreptul contractual de retragere in conditiile
prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a Produselor,
i se vor rambursa toate sumele achitate catre i-Vibe cu titlu de plata pentru comanda cu privire la
care s-a exercitat dreptul de retragere, inclusiv costurile livrarii. In temeiul art. 13(2) din
 Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor
incheiate cu profesionistii. Consumatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca
rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa
furnizeze i-Vibe datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz, Consumatorului nu
i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. i-Vibe are dreptul de a amana
rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care
Consumatorul ii va furniza dovada ca a trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai
apropiata. i-Vibe va contacta firma de curierat pentru returnarea oricarui produs achiziontat de pe
site-ul www.i-vibe.ro care va veni sa ridice produsul de la adresa indicata de Cumparator in
formularul de returnare sau in e-mailul de retragere contractuala. Cumparatorul este responsabil
doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare
pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

6.2.5. Cheltuieli

In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a
produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre
produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de i-Vibe. 

6.3. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere si a dreptului contractual
de retragere


Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere,
trebuie sa informeze expres i-Vibe la urmatoarele date de contact: POEM METAPHORE S.R.L., Aleea
Mizil, nr. 9, blocA, etaj 3, ap. 25 telefon 0770.370.636, e-mail: comenzi@i-vibe.ro, cu privire la
decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu,
o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. Cumparatorul poate completa si transmite
electronic de pe site-ul www.i-vibe.ro formularul standard de retragere pus la dispozitie sau orice
alta declaratie neechivoca, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Daca insa
Cumparatorul foloseste aceasta optiune, i-Vibe ii va transmite fara intarziere, pe un suport
durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta
termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind
exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. 

6.3.1. Dispozitii generale aplicabile returului produselor

Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate catre i-Vibe intr-o stare care sa permita repunerea
lor la vanzare (produse in stare perfecta impreuna cu ambalajul original intact, accesoriile,
prospectele, holograma, etc) cel mai tarziu, dupa caz, in termen de 14 (paisprezece) zile
respectiv 120 (o suta doua zeci) de zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta
decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor. 

Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

In plus, produsele vor fi insotite de numarul de Comanda, mentionat fie pe Bonul de Retur,
transmis impreuna cu produsele livrate, semnat de Cumparator sau destinatarul Comenzii, fie pe
orice alt document. Cumparatorul si destinatarul Comenzii, daca acesta difera de Cumparator, sunt
informati despre faptul ca utilizarea Bonului de Retur faciliteaza prelucrarea returului de catre
i-Vibe. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, daca acesta difera de Cumparator, este asadar rugat
sa utilizeze Bonul de Retur.

In situatia in care Cumparatorul a beneficiat pe Site de o oferta speciala, care ii permitea, in
anumite conditii, sa achizitioneze unul sau mai multe produse ofertate in schimbul Comenzii sale
sau sa beneficieze fara cost suplimentar de diferite esantioane promotionale, se va considera ca
prin exercitarea dreptului sau de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a
beneficia de respectiva oferta sau de respectivele esantioane. Cumparatorul va trebui sa restituie
produsul (produsele) pe care doreste sa il/le returneze doar impreuna cu esantioanele primite
respectiv produsul (produsele) achizitionate la oferta in schimbul Comenzii produsului/produselor
returnat(e), astfel incat i-Vibe sa poata da curs cererii sale de retragere.

Cumparatorul va fi raspunzator pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea
acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si, dupa
caz, a functionarii produselor. 

6.3.2. Returnarea coletului  prin curier

In plus fata de conditiile prevazute la articolul 6.3.1 din Termenii si Conditiile de Vanzare,
Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, care doreste sa-si exercite dreptul de retragere, legal
sau contractual, returnand produsul prin curier/colet, trebuie sa urmeze instructiunile
urmatoare:

- este obligatorie utilizarea ambalajului original pentru returnarea produsului (produselor)
respectiv(e);

- i-Vibe va contacta firma de curierat pentru returnarea oricarui produs achiziontat de pe site-ul
www.i-vibe.ro care va veni sa ridice produsul de la adresa indicata de Cumparator in formularul de
returnare sau in e-mailul de retragere contractuala.

i-Vibe nu accepta coletele adresate necorespunzator.

Atunci cand Cumparatorul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui
transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in
sarcina Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii.

Articolul 7 – Garantii

7.1. Garantiile legale

Toate produsele comercializate pe Site beneficiaza de garantia legala de conformitate (astfel cum
este definita de Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora) care
dau Cumparatorului posibilitatea sa returneze produsele defecte sau neconforme ce i-au fost
livrate.

7.1.1 Garantia legala

In conformitate cu dispozitiile Legii Nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile
asociate acestora, i-Vibe este raspunzator fata de Cumparator pentru orice lipsa a conformitatii
existenta la momentul cand au fost livrate Produsele. In cazul lipsei conformitatii, Cumparatorul
are dreptul de a solicita i-Vibe in primul rand repararea Produsului sau are dreptul de a solicita
inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este
imposibila sau disproportionata. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul
incheierii contractului de vanzare-cumparare Consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod
rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are
originea in materialele furnizate de Consumator.

Sunt exceptate de la garantie defectiunile datorate utilizarii incorecte, intretinerii
defectuoase, lovirii Produselor, accidentelor, fluctuatiilor tensiunii de alimentare,
nerespectarii instructiunilor de utilizare, repararii Produselor, deteriorarii in timpul
transportului etc.

Cu privire la exercitarea dreptului la garantie Cumparatorul va contacta i-Vibe la numar de telefon
sau la adresa de posta electronica. 

Magazinul i-Vibe ofera garantie produselor in conformitate cu legislatia in vigoare in Romania -
Legea 449/2003 cu modificarile si completarile ulterioare. 

Garantia de conformitate (legala) - valabila 6 luni de la achizitionarea
produsului


Daca observi ca produsul cumparat nu functioneaza conform specificatiilor tehnice, poti trimite
produsul inapoi, urmand ca acesta sa fie inlocuit, sau suma achitata sa fie returnata in termen de
15 zile lucratoare (rezilierea contracului poate avea loc numai in cazul in care inlocuirea
produsului nu este posibila). Acest tip de garantie este valabil timp de 6 luni de la
achizitionarea unui produs. Consumatorul NU este îndreptăţit să
solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră (art. 14 din Legea nr.
449/2003). [Legestart.ro]

Garantia comerciala

In plus fata de garantia de conformitate, i-Vibe ofera garantie comerciala pe o durata de pana la 2
(doi) ani de la achizitionarea unui produs. Garantia comerciala oferita de i-Vibe nu va depasi
garantia oferita de producator, respectand prevederile legale ale art. 22, alin. 2 din Legea
449/2003 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. 

Pentru orice produs care nu este conform, clientul are obligata de a sesiza magazinul intr-un
termen de maxim 2 luni de la aparitia non-conformitatii. Orice lipsa de conformitate aparuta dupa
6 luni de la achizitionarea produsul va fi demonstrata de client, prezumtia de non-conformitate la
momentul livrarii nemaifiind aplicabila in acest caz. 

Responsabilitatile clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • procesului de curatare/ spalare/ intretinere care nu respecta instructiunile specifice fiecarui produs, indicate conform celor de mai sus;
  • depozitarii sau utilizarii produselor in conditii de umiditate;
  • decolorarii ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de caldura;
  • reparatii sau modificarii facute de persoane neautorizate;
  • uzurii normale a produsului;
  • utilizarii in conditii improprii, incorecte, de catre consumator, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat

8.  Erori

Informatiile despre Produsele si serviciile prezentate in Pagina de Internet i-Vibe sunt sub rezerva
greselilor de tipar. Preturile, informatiile despre Produse precum si imaginile pot sa contina
erori sau neconcordante.

9. Litigii

Eventuale litigii dintre Cumparator si i-Vibe vor fi solutionate in prealabil pe cale amabila. Daca
litigiul nu poate fi solutionat pe cale amiabila intre Parti, litigiul va fi solutionat de
Instanta competenta.

In conformitate cu prevederile Ordonantei de Guvern nr. 38/2015 (denumita in continuare
”OG38/2015”) privind solutionarea alternativa a litigiilor (denumita in continuare
”SAL”) dintre consumatori si comercianti, Cumparatorul poate prezenta voluntar
reclamatiile impotriva i-Vibe entitatilor care aplica proceduri de solutionare alternativa a
litigiilor intr-un mod independent, impartial, transparent, eficace, rapid si echitabil, in scopul
asigurarii unui nivel inalt de protectie a consumatorilor si a bunei functionari a pietei.
OG38/2015 se aplica procedurilor de solutionare extrajudiciara a litigiilor nationale si
transfrontaliere izvorate din contractele de vanzari sau din contractele de prestari de servicii
incheiate intre un comerciant care desfasoara activitati in Romania si un consumator rezident in
Uniunea Europeana prin interventia unei entitati de solutionare alternativa a litigiilor, care
propune sau impune o solutie si care actioneaza in Romania. In cazul in care un litigiu intre
Cumparator si i-Vibe nu a putut fi solutionat in urma unei reclamatii prezentate direct de
Cumparator catre i-Vibe, i-Vibe informeaza Cumparatorul despre posibilitatea de a se adresa entitatii
SAL si platformei SOL (platforma europeana de solutionare online a litigiilor, denumita in
continuare platforma SOL - instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita
solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale
extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de
vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune
si un comerciant stabilit in Uniune). Pentru a se adresa entitatii SAL si platformei SOL
Cumparatorul va putea accesa pagina de web:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.

10.  Autoritati competente

Cumparatorul poate sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sau Autoritatea
Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii in legatura cu incalcarea
prevederilor OUG34/2014.

11.  Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date este reglementata de
Regulamentul UE nr. 2016/679 (denumit in continuare” Regulamentul”).

i-Vibe, precum si persoana imputernicita au obligatia de a administra in conditii de siguranta si
numai pentru scopurile specificate datele personale colectate de la Cumparator.

Scopul colectarii si prelucrarii datelor este: activitati de promovare a Produselor si
serviciilor, activitati comerciale, activitati de statistica si cercetare de piata, informarea
clientilor/utilizatorilor privind activitati de marketing, activitati comerciale, de promovare a
produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de cercetare de piata, activitati de
statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului

Datele colectate sunt utilizate si prelucrate de catre i-Vibe, direct sau prin persoanele
imputernicite de catre i-Vibei-Vibe.

Datele cu caracter personal introduse de catre Cumparator in Formular sunt necesare in vederea
incheierii Contractului dintre i-Vibe si Cumparator. Contractul nu se va considera incheiat, daca
Cumparatorul refuza introducerea datelor cu caracter personal in Formular. Astfel, i-Vibe nu va fi
obligat sa livreze Produsul.

In conformitate cu dispozitiile Regulamentului,  Cumparatorul beneficiaza de urmatoarele
drepturi:

- dreptul de informare; operatorul este obligat sa furnizeze persoanei vizate cel putin
urmatoarele informatii, cu exceptia cazului in care aceasta persoana poseda deja informatiile
respective: identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia; scopul in care se face
prelucrarea datelor; informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari
ai datelor; daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a
le furniza; existenta drepturilor prevazute de prezenta lege pentru persoana vizata, in special a
dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile in care pot
fi exercitate.

- dreptul de acces la date: Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la
cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc
sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.

- dreptul de interventie asupra datelor; respectiv rectificarea, actualizarea, blocarea sau
stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, in special a datelor
incomplete sau inexacte; transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este
conforma prezentei legi; notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei
operatiuni efectuate mai sus.

- dreptul de opozitie (respectiv persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din
motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca
obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.

- dreptul de a se adresa justitiei; respectiv dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea
oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost incalcate.

- dreptul la portabilitate: La cerere, vom transfera datele cu caracter personal catre un alt
operator, acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic, cu conditia ca prelucrarea sa se
bazeze pe consimtamantul dumnevoastra sau sa fie necesara pentru executarea unui contract. Mai
degraba decat sa primiti un exemplar cu datele dumnevoastra cu caracter personal, puteti solicita
sa va transferam datele direct catre alt operator, specificat de dumnevoastra.

- dreptul la stergere: puteti obtine de la noi stergerea datelor cu caracter personal, in cazul in
care:

•    datele dvs personale nu ne mai sunt necesare in raport cu scopurile
pentru care au fost colectate sau sunt prelucrate in alt mod;

•    aveti dreptul de a va opune prelucrarii ulterioare a datelor cu
caracter personal (a se vedea mai jos) si sa va executati acest drept de obiectie la
prelucrare;

•    datele cu caracter personal au fost prelucrate in mod ilegal; in
vederea indeplinirii unei obligatii legale care necesita prelucrarea de catre noi; in special
pentru cerintele legale de pastrare a datelor;

•    pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept.

Este posibil sa transferam datele dumneavoastra cu caracter personal catre partenerii i-Vibe in
scopul prevazut in Termenii si Conditiile mai sus mentionate

Cu privire la exercitarea drepturilor privind protectia datelor cu caracter personal Cumparatorul
va contacta i-Vibe la numar de telefon sau la adresa de posta electronica.

12. Protectia Proprietatii Intelectuale

Toate materialele scrise publicate pe site-ul www.i-vibe.ro, sunt proprietatea S.C. POEM METAPHORE
S.R.L. Orice repoducere a acestora fara a indica sursa in conformitate cu regulile internationale
de citare, reprezinta o violare a drepturilor de autor care se pedepseste in conformitate cu
prevederile Codului Penal Roman in vigoare si ale Legii nr. 8/1996 cu modificarile si completarile
ulterioare.